ФРАНЧАЙЗИНГ БГ ООД logo

За Компания ФРАНЧАЙЗИНГ БГ ООД

Franchising.BG е българският франчайзинг консултант, франчайз брокер и франчайз медия. Компанията популяризира най-успешния бизнес модел на глобалния свят като среща франчайзодателите с франчайзополучателите и ги консултира във всички области, които засягат франчайзинга. Franchising.BG ви помага когато искате да купите, продадете или създадете франчайз.   Компанията е основана през 2008 г. от Светослав Билярски, който има дългогодишен опит в медиите и рекламата. Бил е копирайтър в Ogilvy&Mather, криейтив директор в Publicis и главен редактор на списание Мениджър. Разработвал е рекламни и маркетингови кампании за над 50 водещи български и световни бранда. В момента притежава няколко фирми в областта на услугите и води курс по Бранд Билдинг в Нов български университет.   Зад гърба си Franchising.BG има опита от разработването, консултирането и продажбата на десетки франчайзи. Компанията поддържа on-line Каталога на франчайзите в България. Ежемесечно той регистрира над 10 000 уникални посещения – предимно български предприемачи, които търсят своя нов бизнес. Ежедневно компанията получава запитвания от предприемачи от цялата страна и има богата база данни с хора готови да развиват франчайз обекти.   Franchising.BG издава книгата "Франчайзинг бизнес". Това е първата книга по темата, която излиза в България и покрива всички основни аспекти на франчайзинга. Само за три години са продадени над 2000 екземпляра. Повече може да научите от сайта на книгата –www.franchising.bg/business, откъдето тя може да се поръча с 10% отстъпка.   Благодарение на ежегодното Изследване на франчайзинг пазара в България, провеждано от Franchising.BG, предприемачите могат да се запознаят с тенденциите в тази област, с търсенето и предлагането на франчайзи, както и с развитието на бизнеса на отделните франчайз обекти.   Franchising.BG организира изложението за нов бизнес Franchising Expo. През 2014 Franchising Expo се провежда за пета поредна година и е съпроводено от конференциятаNew Business Ideas. Лектори са водещи световни капацитети които, изнесат лекции по практически теми: "Как да превърнем бизнеса си във франчайз верига", "Как да продаваме франчайза си в чужбина", "Как да изберем новия си бизнес" и др. Сред посетителите на конференцията са над 250 предприемачи и топ мениджъри от големи компании, които имат или планират да стартират франчайз. Повече за изложението, конференцията и лекторите можете да научите от www.franchising.bg/expo. Там ще се запознаете и с видео материал за събитието, в който франчайзодателите споделят впечатленията си от интереса на българските предприемачи към франчайзинга. Franchising Expo е сред най-значимите за българския бизнес събития. Генерален спонсор на изложението е Subway, франчайз №1 в света според Entrepreneur Magazine. Партньори на изложението са верига магазини Мания и най-големият франчайз в България – Еврофутбол. Сред медийните партньори на изложението са Forbes, Jobs.bg, Darik Radio, групата сайтове на NEG, медиите на Happy Bar&Grill, вестник Телеграф, вестник Монитор, Profit.bg, Expert.bg, телевизията BulgariaOnAir, bTV web, билбордове от Кривицки, списание Enterprise, BGmaps.com, телевизията EBF, Sign Cafe, Fame cards, групата WebGround, Moitepari.bg и др.
Icons/design/feather/users

11-50

2017

10 обяви за работа от ФРАНЧАЙЗИНГ БГ ООД

Вижте всички обяви от ФРАНЧАЙЗИНГ БГ ООД